zondag 14 april 2013

Zomerweer

Donderdag zijn we naar Smugglers gegaan met onze Franse vrienden en zijn we in club Latte geëindigd. Vrijdag was ik niet zo productief op het werk….., geen idee hoe dit kwam. Vrijdagavond zijn we weer met collega's iets gaan drinken. Heel de nacht lekker warm,  de club was op het dak van een appartement met een uitzicht over de stad. Er hing echt een zuiderse sfeer en de DJ draaide goed. Het was weer licht toen ik terug thuis was…. 



Zaterdag en Zondag hebben we chill gedaan. Goed weer,  dus dan heb je niet veel nodig. T-shirt, korte broek, zonnebril en de fiets op. We zijn gestopt bij het park vlakbij ons appartement. Het was een mooi park. Er werd veel aan sport gedaan maar je kon er niet in het gras gaan liggen :-( dan maar een beetje rondwandelen.




Vandaag zijn we in fake market gaan winkelen. Ik heb een nep Beats by Dr. Dre hoofdtelefoon voor 100 yuan gekocht (12 euro) echt lache. Eerst willen ze 500 yuan en na veel toneel en een paar keer de rug draaien kom je tot een goede prijs. We hebben in een parkje ook ping pong gespeeld met een Chinese .Verstonden niets van wat ze zei maar het was plezant.! We zijn ook een paar zotte sportwagens tegengekomen…woow sommige mensen hier hebben écht teveel geld. Toen was het tijd voor een terraske. Blijkbaar was het happy hour om 5u in de namiddag en kregen we het tweede rondje gratis. Ik ga hier wel een paar kilo's aankomen vrees ik met al dat eten en drinken. Morgen is het weer harde realiteit, werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten